vrijdag 11 september 2009

Wiekend weg

Martijn en de kinderen gaan een paar dagen huttentocht houden. Ze vertrekken vandaag en komen maandag terug. De kinderen hebben maandag vrij omdat hun leraren dan overleg hebben. Martijn kan maandag vrijnemen omdat hij een dag te vroeg begonnen was met werken.

Ik ga op paddestoelenwiekend. Er kan elk moment een SMS-je komen dat ik klaar moet gaan staan. We gaan naar Rundhaug in Målselv, zo'n 70 kilometer zoals de vogel vliegt. Dus met de auto zal dat een redelijk eind zijn.

Vanavond een driegangen maaltijd met nog een verrassing van de paddestoelencub, wat zou dat toch wezen? En morgen een minicursus paddestoelen herkennen en drogen en een hele dag plukken. Op zondagochtend worden na 11 uur vrijgelaten. Ik verwacht dat het wel gezellig zal zijn en dat mijn Noors met sprongen vooruitgaat.

groetjes,
Liesbeth

1 opmerking:

  1. Riekie Altay-Dusink14 september 2009 om 14:30

    Beste Liesbeth

    Jij wordt op deze manier nog een echte paddestoelenexpert. Maar het zijn wel altijd praktische dingen die de Noren doen en leren, als ik dit zo lees. Leuk volk.
    Riekie

    BeantwoordenVerwijderen