woensdag 9 september 2009

å gå på tur

heeejj, daar in het kleine 'koude' kikkerlandje =] 
mijn school hier,, is ráár..
kijk.
(als ik kijk zeg bedoel ik natuurlijk luister,, of nouja eigenlijk dus weer kijk want je leest het maarjaa,, jwz)
mijn kleine schooltje hier,, gaat voor gym,, de bergjes in, om de kamperen,, en eigenlijk is dat helemaal niet raar,, want nouja,, dat doen die noren wel vaker.
maar voor mij als nederlandse niks gewend mensje is dat sort of best wel raar.
en al die mensenn die protesteerde niet eens =0
zelfs huppelkutjes niet.
maarehm maarehm,, zegmaar
het raarste was nog,, 
dat toen ik 's avonds bijna bevroor,, dat ik gwn de berg aan de overkant op mocht rennen in mijn eentje (dat was ong een kilometer verder en 100 meter hoger)
het enige wat ze daarover zeiden was: wees er bewust van dat het snel donker word.
dat was alles,, toen mocht ik gaan =0
omg

tja
maar verder was het heel erg zaaaaii,, want ik liep ong als snelste en degene waar ik mee liep was zo ong de sloomste dus heb ik het in (heen) 3 uur gelopen,, waarvan een half uur w88, en terug 2,5 uur,, met ook een half uur w88..
tjaa
verder heb ik ook nog een kilo bessen geplukt,, waarvan ik gister probeerde jam te maken, maar omdat dit gasfornhuis ding zo raar is is het geen jam geworden maar bessen sap, en is het hele fornhuis supervies geworden (het kookte over) waardoor ik een half uur bezig was het weer schoon te maken,, en heb ik ook nog mijn vinger verbrand waardoor ik nu bijna niet kan typen 

XD

Xx.. Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten