vrijdag 25 september 2009

Aanvulling webcam

Met de webcam uit het vorige berichtje kun je ook precies mijn werk bekijken, dat ligt naast het Polaria. Kies dus POLARIA, dat zijn die vijf witte omgevallen dominostenen.

Het gebouw dat ernaast staat, haaks op het water, is Polarmiljøsenteret, waar onder andere het NP gevestigd is. Mijn kamer zit aan de achterkant, ik kijk uit over de lage lange witte gebouwen. Ik kan dus net niet live vanuit mijn raam naar de hele wereld zwaaien :-)

Als je trouwens CENTRUM kiest, zie je links een groot rood gebouw. Dat is de Kongsbakkenschool, waar Liesbeth literatuurles volgt. Ga je vandaar ongeveer 1 beeldbreedte naar links, dan kom je bij het Alfheimstadion. Net rechts daarvan staat ons huis, maar niet zichtbaar, want achter de bomen van de overbuurman...

Martijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten