dinsdag 25 augustus 2009

Uitbreidingen van het sociale netwerk

Vandaag hebben we ons sociale netwerk flink uitgebreid:

- Liesbeth is vandaag naar een cursus Norsk geweest op de Kongsbakken skole. Dat is geen beginnerscursus Noors, maar een cursus over Noorse literatuur. Heftig...
- Liesbeth is lid geworden van de Soppelforening, zeg maar de lokale paddenstoelenclub. Ze werd prompt opgebeld of ze morgen mee wil op excursie.
- Romke had vanmiddag een vriend (Aksel) mee uit school.
- Jitske zit nu met een vriendin (Iselin) op de bank in het Noors-Nederlands woordenboek te neuzelen en samen te smoezen over ....
- Ik ben lid geworden van het Noors astroforum, en ik heb ontdekt dat er op loopafstand een sterrenclub zit. Ik heb gemaild of ik lid kan worden. Volgende week dinsdag hebben ze een lezing over buitenaards leven...
- Vanmiddag zijn de buren even op bezoek geweest.

Martijn

1 opmerking:

  1. Ook ik heb weer even bijgelezen. Mooi dat het huis goed aanvoelt. Zo te lezen gaat het helemaal goed komen. Ik zal van de week 's avonds de Skyp ook weer eens aanzetten.
    Alfred

    BeantwoordenVerwijderen