vrijdag 4 juni 2010

Mobiele telefonie

We hebben een jaarkontrakt lopen voor onze mobiels. Omdat we terug gaan naar Nederland leek het ons logisch om vast op te zeggen met als einddatum de laatste dag van het jaarkontrakt. Dat gebeurt uiteraard per mail. We krijgen keurig een mailtje terug dat het in orde zal komen. En inderdaad, een uur later zijn we afgesloten. Vlotte lui daar bij Tele2.

Maar dan wil je weer aangesloten worden, omdat ze een fout gemaakt hebben. Moeilijk, moeilijk. De eerste zegt dat ze niets kan doen, de tweede zegt dat ze eraan zullen werken, de derde zegt dat ze eraan werken, de vierde zegt dat het snel in orde zal komen, de vijfde zegt ...

Eindelijk na twee of drie weken (ik heb het verdrongen) krijgen we het verlossende SMSje dat we weer in de lucht zijn. En inderdaad, we kunnen gebeld worden, maar zelf bellen lukt nog steeds niet. Dus weer contact opnemen. Ja, u hebt een SMS gehad dat het weer werkt, maar u moet zich eerst nog aanmelden op de site. Dat gaat dus niet. Weer gebeld, ja u hebt een SMS gehad dat het werkt, dus het zou goed moeten zijn. Weer gebeld, ik kijk even na wat er aan de hand is, wordt er vervolgens maar een van de twee in orde gemaakt. Dus ook de tweede telefoon in orde laten maken. En gelukkig ging het wel in een keer goed dat al het beltegoed dat we hadden er ook weer opstond.

Liesbeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten