woensdag 6 januari 2010

Moderne technologie

Wat zou de mens toch zijn zonder alle moderne technologie? Zonder mensen om daar zinnig mee om te gaan nog nergens. Mijn zus heeft met behulp van webcam en skype Martijn allemaal mooie bewegingen laten maken voor de camera. Aan de hand daarvan heeft ze verteld waar ik Martijn mag pijnigen voor het beste resultaat. Dat heb ik voor de camera gedemonstreerd, zodat er meteen feedback kon komen, als ik het niet goed deed. Als dat geen mooi staaltje is van zinnig gebruik van technologie in combinatie van menselijkheid.

's Avonds heb ik heb dus Maartijn op de pijnbank gelegd. En twee dagen later weer. En twee dagen later weer. Het resultaat is ernaar. Zijn rug doet het al veel beter. Alleen heeft die arme jongen nu last van kramp in zijn billen. Dat zal wel komen omdat hij anders is gaan lopen vanwege zijn rug. Het zal er wel weer uittrekken.

Dank je wel Hiske.
groetjes,
Liesbeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten