zaterdag 22 mei 2010

Vlooienmarkt

Vandaag was het vlooienmarkt op Martijns werk. De opbrengst wordt gebruikt om het tropisch regenwoud te behouden. We hebben onze ski's er maar naar toe gebracht. We hadden niet het idee dat we in Nederland vaak zouden langlaufen.

Uiteraard hebben we er nog rondgekeken, koffie gedronken en meegedaan aan de veiling. Romke heeft er een prachtige wekker vandaan gehaald, we hebben een Noors vlaggetje en een kerstboomvoet. Bij de veiling heb ik ingezet op een twee uur durende vogelexcursie en een kijkje in de keuken van een goed restaurant met een maaltijd en kookboek.

Laat ik nu beide zaken de hoogste bieder zijn. Ik ga dus binnenkort vogels kijken bij het Prestvannet. Het kookboek heb ik al meegekregen. Het gaat over arctische recepten. Veel recepten ervan zal ik niet maken, die gaan uit van walvisvlees of zeehond. De recepten met vis lijken me wel de moeite waard of de recepten met geit. Ik zal alleen haast moeten maken met de afspraken voor beide. Per slot zijn we er over vier weken niet meer.

Liesbeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten