donderdag 22 april 2010

Winteraktiviteit

Gisteren hadden we met mijn werk een winteraktiviteit. Groot contrast dus met het vorige bericht. Eigenlijk hadden we die winteraktiviteit vorige week woensdag al zullen hebben, maar toen hebben ze hem uitgesteld vanwege de weersvoorspelling.

Er waren drie ski-tochten gepland en voor de minder aktieven onder ons, was er ook een skispeelplaats. Daar konden we naar hartelust met akebretjes (zeg maar plastic lappen) naar beneden glijden. Er waren de nodige vuurtjes, een grill om worstjes te grillen, er waren touwtrekwedstrijden en sneeuwkunstwerken die beoordeeld werden.

Er was zelfs een groepje dat zat te werken. Die waren hun heledagtoets biologie aan het voorbereiden.

Maar ondanks dat er het nodige te doen was, zat het merendeel gewoon lekker lui van het zonnetje te genieten, een beetje te kletsen, wat koffie te drinken en wat rond te kijken. Als je gaat kijken naar de verdeling over de drie ski-tochten en de ski-speelplaats, dan was zo'n 80 procent op de skispeelplaats. Ja, ik ook.

Eigenlijk had ik graag een skitocht gemaakt, maar ik was bang dat die Noren allemaal dingen gingen doen die ik nog niet aankon na een winter skiën. Om toch nog wat beweging te hebben, ben ik na afloop van de winteraktiviteit maar over de løype naar huis gegaan. Grappig, bij plus 7 graden skiën.

Liesbeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten