donderdag 9 juni 2022

De naweeën van een weekend weg

Voor afgelopen weekend had ik gepland om naar de farmers market te gaan, de laatste vier weken vast voor te bereiden, wat aan een stuk over data te doen, een wasje te draaien, etc. Toen we de uitnodiging kregen om naar Punakha te gaan zouden we de zondagmiddag vanaf 15:00 uur klaar zijn. Dan kon ik in ieder geval bijkomen en naar de markt gaan. Echter, de laatste avond in Punakha kregen we te horen dat we op zondag uitgenodigd waren om met de koning te dineren. Zoiets laat ik niet lopen, dus geen van de geplande activiteiten voor het weekend kon uiteindelijk doorgaan.

En dan is het nu donderdag en heb ik nog steeds geen tijd gehad om iets van mijn plannen uit te voeren. De lessen vragen toch meer voorbereidingstijd dan ik denk. Dus verder vooruitwerken is iets dat erg lastig wordt. Ook al omdat dat voor een groot gedeelte afhangt van hoe goed de stof die behandeld is al geland is.

Omdat ik nu na het ontbijt verder zonder eten zit, wordt boodschappen doen de prioriteit. Eerst voor mezelf zorgen anders kan ik niet voor anderen zorgen. Maar hopelijk lukt het dit weekend om wel wat verder vooruit te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten