donderdag 6 december 2018

Van Samdrup Jongkhar naar Trashigang

We moesten vroeg weg omdat een deel van de weg zou sluiten ivm wegwerkzaamheden. Omdat mijn mobiel dus soms op India stond en soms op Bhutan zette ik de wekker op de vroegste tijd. Uiteraard stond hij op Bhutan toen hij afging en had ik een half uur over.

Fijn even alleen het stadje verkennen. Kan ik meteen langs de flappentap die het gisteren niet deed. Gelukkig zag het er nu goed uit. Pinpas werd geweigerd. Dat had ik al verwacht  dus maar credit card. Die werd geaccepteerd, pin werd geaccepteerd en toen kwam de blijde boodschap "processing" .  Na een paar minuten werd ik minder blij en na nog een paar minuten ongerust. Gelukkig had ik wel mijn pas terug. Weglopen bij een atm die zegt dat hij aan het werk is doe je niet gauw, maar ik was al te laat voor mijn afspraak. Gelukkig wilde de winkelier aan de overkant wel een oogje in het zeil houden.
Mijn gidse heeft het verder afgehandeld.

Na vertrek reden we de bergen in met mooie uitzichten

Bij de wegversperring bleek hij zonder aankondiging een half uur eerder gesloten te zijn en waren wij daardoor 5 minuten te laat. Na wat gesoebat mochten we toch door, maar 500 meter verder wilden ze niet meer aan de kant en zaten we dus vast. Anderhalf uur op een stoffig stuk weg zonder iets te doen. Dus toen zijn we maar gaan picknicken.

Later hebben we nog een Boeddhistisch Park bezocht.



En om vijf uur viel de nacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten