woensdag 5 december 2018

Pakken

En dan is het zover. Tijd om te pakken.

Omdat mijn geweldige vrienden een mooie inzamelingsactie hebben gehouden voor de lokale gidsen zit mijn ruimbagage vol.
Ze hebben een mooie doos gemaakt die op het Klimcentrum Monte Cervino mocht staan en daar tot en met het Dutch Drytool Event gestaan heeft met bovenstaand resultaat 

Thuis zijn we ook ijverig bezig geweest 
En daarnaast kwam ook nog een collega met twee paar wandelschoenen 

Het was duidelijk dat ik maar minimaal voor mezelf mee kon nemen. Niet meer dan de handbagage  Gelukkig hielp Martijn met pakken  Zijn omgaan met spanbanden leverde voldoende compressie om ook nog wandelstokken toe te voegen.

Alles ingepakt en Martijn brengt me weg naar Schiphol. Vliegtuig gaat op tijd en land middernacht in Delhi waar ik 's ochtends om 8 uur weer vertrek om uiteindelijk om twee uur 's middags in Sandrup Jongkhar aan te komen. Redelijk geradbraakt door gebrek aan nachtrust 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten