dinsdag 28 juli 2009

leeg

Hee allemaal,
 
Alle kleertjes zijn gefotograveerd en ingepakt, ook de laatste losse spullen zitten in alle dozen. Nu hebben we alleen nog maar de dingen die in het vliegtuig me moeten (en wat losse spiegels en radio's en eenwielfietsen enzoo).
Je zult je nu wel afvragen waarom alles nú al ingepakt is als het pas over 1,5 week wordt opgehaald? Dat is dus omdat mijn pappie thuis is. Nee grapje XD. as donderdag moet de lijst met hoeveel dozen we hebben klaar zijn. Dus moet alles ingepakt zijn om te weten hoeveel eenheden spullen we hebben.
het is best wel heel erg dead boring hier..
Aangezien dus alles in dozen zit.
...
achter mij hoor ik heftige spuitgeluiden o.O
klinkt gevaarlijk..
voor al het kleine grut X'D
(*ahum ahum* Romke *ahum ahum*)
 
Maarjaaaa, mocht iemand mij op willen komen vrolijken?
dat mag =D
 
Xx.. Jitske

1 opmerking:

  1. Zo hiske gaat digitaal, heb je berichtje gelezen Jitske, dat is saai, maar al ik het zo zie kun je nog eenwielere en je dan in de spiegel bekijken,
    Groet Hiske

    BeantwoordenVerwijderen