donderdag 25 juni 2009

Opruimen

Ook ik ben ondertussen ong. de helft van mijn kamer aan het weggooien.
het is echt een heel stuk leger.
nu ik er zo over nadenk, heb ik best veel onnodige spullen waar ik neit aan gehecht ben.
maarja
ik ben erachter gekomen dat de school sommerlyst heet, wat zoiets betekend als, zin in de zomer. best grappig, aangezien ze daar niet echt een zomer hebben zoals wij heir de zomer zouden noemen.
verder zijn we er nog niet uit of we met een vrachtwagen of met een zeecontainer, of heel misschien en bestelbusje gaan verhuizen. De verhuizers van de vrachtwagens zijn bezig met de offerte te maken, en daar wachten we eigenlijk op. De zeecontainer wordt het waarschijnlijk niet omdat we dan twee uur hebben om het in te laden (zeewaardig) en dan duurt het tien dagen voordat hij in Tromsø aankomt, en dan hebben we daar weer twee uur om het uit te laden, dat is niet ehel handig. En een vrachtwagen doet er ong. 5 dagen over, twee keer zo snel dus, en is waarschijnlijk goedkoper, maar dat weten we dus nog niet.
 
Xx.. Jitske


Heb jij de nieuwe Messenger nog niet?! Download 'm hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten